Меню з якорями в статті – що це дає і чому воно того варте

Анкори

Як власник веб-сайту, ви повинні надавати користувачам рішення, які підвищують комфорт використання веб-сайту, полегшують його та дозволяють швидко знаходити потрібну інформацію Layboard робота за кордоном . Зміст, який використовується в книгах, також може бути практичним рішенням в Інтернеті з багатьох причин.

Анкор текст або анкор у SEO

1 Що таке зміст у статті?
2 Чому варто додати до статті зміст?
3 Як додати до статті зміст?
4 Зміст? Однозначно варто того

Що таке зміст у статті?

Часто в інтернет-виданнях можна зустріти навігаційне меню, яке зазвичай з’являється прямо під лідом певного контенту. Він складається з посилань, що ведуть до окремих заголовків у статті, тобто натискання на певний елемент автоматично спрямовує вас до тієї частини статті, яка вас цікавить новини роботи за кордоном. Це рішення, яке є дуже зручним, полегшує користування сайтом, особливо для користувачів мобільних пристроїв Bvs-rabota. Припустімо, що ви переглядаєте веб-сайти на своєму смартфоні в пошуках вмісту, який вас цікавить. Ви натрапили на дуже довгу статтю, яка відповідає на ваше запитання. Ви нескінченно гортаєте його в пошуках. Якби власник сайту підготував зміст, то до очікуваного заголовка можна було б дістатися буквально одним кліком.Анкор 1
Меню прив’язки зазвичай знаходяться прямо під вступом до статті:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Лабораторія "Medi Lab +": Перший крок до вчасної діагностики хвороб кліща

Однак це не єдине рішення

Іншою практикою є плаваюче меню, яке з’являється, наприклад, праворуч від тексту, незалежно від того, в якій його частині ви перебуваєте. Це також дуже цікава ідея, тому що в будь-який момент ви можете перейти до тієї частини статті, яка вас цікавить – вам не потрібно прокручувати, щоб повернутися до змісту.

Звичайно, зміст не обов’язково має бути плаваючим – він може бути статичним і розташовуватися праворуч або ліворуч від вмісту. Найчастіше практикується меню з якорями під лідом.

Чому варто додати до статті зміст?

Почнемо з того, що це рішення може принести користь користувачам, але це також гарна ідея, якщо ви дбаєте про видимість свого веб-сайту в Google. Насправді важко знайти недоліки цього рішення, але, звичайно, зміст не є елементом, який ви повинні використовувати в кожній статті. Якщо у вас короткий текст, наприклад, 1-2 тисячі слів, який має 2 заголовки, то додавання прив’язного меню не обов’язково є потрібним рішенням. Однак у випадку з довшими статтями такий вибір майже в кожному випадку слід вважати вдалим.

Ось найбільші переваги впровадження змісту на вашому сайті:

• Ви полегшуєте користувачам ознайомлення з контентом – особливо для тих, хто користується мобільними пристроями, але насправді, під час перегляду сторінок на комп’ютері, це також дуже корисно. Інтернет-користувач економить час, не дратується, що йому доводиться довго шукати цікавий для нього контент.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Путешествуй легко и с удовольствием велосипедом!

• Ви дозволите Google краще зрозуміти зміст статті – меню полегшить алгоритму розуміння вмісту та структури контенту, що може вплинути на його видимість у результатах пошуку.

• Ви знизите показник відмов. Що робити, якщо ви знайшли в Google величезну статтю без змісту, і ви шукаєте відповідь на дуже конкретне запитання? Ви обов’язково закриєте сторінку і перевірите наступний результат пошуку. Завдяки змісту ви зменшуєте такий ризик на своєму веб-сайті.Анкор 4

• Ви можете обійти правило підрахунку першого посилання – якщо ви посилаєтеся на ту саму підсторінку кілька разів з однієї статті, буде включено лише перше посилання. Однак якщо посилання будуть вести на різні пункти зі змісту, на посилання з якорями, то всі вони будуть включені.

• Ви підвищите CTR в Google – боротьба за найвищий CTR (рейтинг кліків) в Google триває. У SERP ви бачите зірочки, емодзі та інші елементи, які виділяють певний результат. Завдяки змісту результат з вашого сайту може займати більше місця, тобто з’явиться додатковий рядок, що, ймовірно, збільшить CTR. Користувачі Інтернету побачать у Google посилання, що ведуть до окремих прив’язок на сторінці. Натиснувши їх, користувач переходить не на початок статті, а відразу на ту її частину, яка його цікавить. Завдяки цьому користувач Інтернету буде впевнений, що в статті розглянуто питання, яке його цікавить.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Преимущества онлайн-кредитования

Google не відображатиме посилання на всі анкори – він вибере кілька. Зверніть увагу на анкори тут – вони будуть схожі на ті, що у змісті, тому не забудьте зробити їх помітними та вказати, що користувач Інтернету знайде у вмісті.
Поява цих додаткових посилань у Google дає вам більше можливостей проаналізувати, що шукають веб-користувачі – ви можете перевірити, скільки разів зацікавлені натискали ці посилання. Увійдіть у Google Search Console, виберіть вкладку «Продуктивність», а потім натисніть «Новий».

Виберіть «Сторінка» і вставте адресу підсторінки, де знаходиться зміст, і під результатом у Google з’являться додаткові посилання. Потім натисніть на вкладку «Сторінки».

Буде відображено список URL-адрес, на які натиснули користувачі Інтернету в Google. Ви побачите, на які прив’язки змісту натискали найчастіше. За даними  Searchengineland , у випадку одного клієнта з медичної галузі приблизно 10 відсотків. кліки вели безпосередньо до посилань зі змісту в результатах пошуку, з яких 4% одному з них.

Залишити коментар